måndag 2 augusti 2010

August Klicka på bilderna för att göra dem större



Ärtsångare





Ärtsångare







Ärtsångare





Ärtsångare





Näktergal





Näktergal







Pilfinkar









Nötväcka







Ärtsångare






Nötväcka
 

     


                                        




Kärrsångare eller rörsångare?






Lövsångaren
 







Ärtsångare
 



                                                  


                                                                          Lövsångare



                                 


                                                                  Lövsångare












2 kommentarer:

  1. Hej Patricia! Roligt att hitta din blogg på nätet då jag sökte på en Lövsångare. Jag är själv fågelskådare sen ett halv år tillbaka. Kika gärna in på min blogg och mina fåglar om du vill:=) Du har jättefina bilder! Mvh Petra

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska fågelbilder du visar på din blogg! Hittade hit när jag sökte på bilder av lövsångare.

    SvaraRadera