tisdag 13 december 2011

God Jul och Gott Nytt År . Klicka på bilden för att göra den större.

En riktigt God Jul och ett Gott Nytt år önskar jag alla som besökt min blogg under 2011. Det ger mig stor glädje att se hur många besökare jag har haft under det gångna året. Tack alla för att ni visat  intresse för mina fågelbilder.

I wish everyone who has visited my birdblogg under 2011 a Merry Christmas and a Happy New Year.  Thank you so much for showing an interest in my birdpictures.

    






Steglits



4 kommentarer:

  1. Tack det samma Patricia!
    Alltid lika härligt att titta in till dina vackra fågelbilder.
    /Ingemar

    SvaraRadera
  2. Patricia, ¡que delicadeza de fotografía!.
    Te deseo una feliz navidad y un 2012 lleno de felicidad, a tí y a los tuyos.
    Saludos!!

    SvaraRadera
  3. Dina bilder är enormt fina..

    Nu är julen snart vid dörren..
    Tomtarna jobbar flitigt..
    Julstressen överraskar en och annan..
    Året närmar sig sitt slut och det nya året väntar på sitt början!

    Önskar dig och de dina en mycket god jul och gott nytt år!
    Kram/Raya

    SvaraRadera